вівторок, 19 травня 2015 р.


                     Майбутнє варто планувати
 

У рамках проекту «Майбутнє варто планувати» бібліотека спільно з соціальним педагогом Костилівської школи провели тематичний лекторій « Бережи здоров’я змолоду», з учнями  11 класу.

Розпочала бесіду завідуюча бібліотекою Песар Л.І., яка ознайомила присутніх з метою проекту та провела бесіду  про  здоровий спосіб життя, планування сім’ї, як зберегти репродуктивне здоров’я,  чому це важливо?
Соціальний педагог  Даниш В.Ю. провела анкетування серед учнів «Підліток і здоров’я».
Молодь повинна оволодіти найкращими життєвими навиками, використовувати їх надалі для підтримки свого здоров’я, відтворення здорового покоління.  Для досягнення цього  повинні знати основи здорового способу життя, опанувати культуру планування сім’ї, статевих відносин. Також знати, що вживання алкоголю, куріння, експерименти з наркотиками обумовлюють значну частину репродуктивних втрат  та низького рівня здоров’я дітей, адже в структурі причин інвалідності дітей перше місце займають вроджені аномалії та хромосомні порушення, на другому – хвороби нервової системи, на третьому – розлади психіки та поведінки.

 

Під час бесіди учні мали змогу ознайомитися з викладкою інформаційних матеріалів та літературою, яка була представлено на книжковій виставці «Майбутнє варто планувати», в кінці бесіди роздано  учням буклети «Для закоханих. Плануй своє життя».







 

Немає коментарів:

Дописати коментар